wtorek, 4 listopada 2014

Wtorkowy biegaczek

Wtorek 04.11.14
Trening nr. 2

Poniedzialek mialem wolny od biegania, robilem tak wczesniej i tak zostanie, poza tym mam caly zawalony.
Od jutra zaczynam treningi poranne. Mam nadzieje ze bede mial na tyle silna wole i wyjde z cieplego lozeczka o 4:30.

Dzisiejszy trening byl bardzo przyjemny, lekko mi sie bieglo, probowalem sie tym nie podpalac, jednak ostatnie kilometry zanotowalem po 4:17; 4:20 km/h, co dodalo mi troche pewnosci. Pierwszy raz od niepamietnych czasow mialem ochote sobie pospiewac i poskakac w czasie biegu. Roznosila mnie energia.

12KM, czas 00:57:00, tempo 04:44, puls 153

Od wczoraj znam date maratonu do ktorego sie przygotowuje a mianowicie Düsseldorf Marathon 2015. ☺
26.04.2015 bede walczyl ze swoim pierwszym maratonem zaplanowanym na 2:45:00 no i z wlasnym soba.

Teraz musze sie klasc zeby dac rade wstac jutro na trening.

Adam ☺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz