sobota, 1 listopada 2014

Wielki powr贸t :)!!

I znowu bardzo dlugo nic nie pisalem. 馃槾馃槾

Od ostatniej notatki zmienilo sie bardzo wiele a przedewszystkim moja zyciowka na 10km, ktora wynosi teraz 馃弮35:52 ⌚馃檶馃憤

Ostatnie 2 miesiace nie byly jednak udane, przerwany bieg na 10km oraz choroba ktora wykluczyla mnie ze startu w maratonie.

Po 2 tygodniach przerwy zamierzam rozpoczac treningi.

                          馃弮Cel???!馃弮

馃憤馃憤馃憤   MARATON w 2:45   馃憤馃憤馃憤

Wiem, ze czekaja mnie miesiace ciezkiej pracy ale mysle ze dam rade.

Maraton ktory wyznaczylem sobie jako cel to D眉sseldorf Marathon 2015.馃榾

Pozatym postanowilem zakupic nowe buty i wybor padl na ADIDAS ADIZERO ADIOS 2.0馃槏馃槏馃槏

Po pierwszych treningach musze powiedziec ze jestem zaskoczony jak fajnie sie biega, ale co do oceny poczekam jeszcze kilkaset km :)

Jak narazie to na tyle.
Bede staral sie opisywac moj trening na biezaco 馃槈馃槈馃槈馃槈

P.s: Chcialbym pogratulowac Patrykowi Przybylskiemu ukonczenia kolejnego maratonu. Jestes wielki, pozatym jestes moja motywacja do kolejnych treningow! Dzieki stary!:)☺馃拑馃憤

ADAM 馃檳馃檲馃檴

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz